Thursday, October 21, 2010

Dapur Kecil Tapi Berasap

Assalamualaikum wbt...

Thanx to Lun yg cadangkan buat blog nie.. Kata nya boleh dia nak share2 resepi.. Kalau nak ikutkan, saya x pandai nak buat blog2 nie.. tp biler memikirkan apa yang kita selalu cakap pada murid "belajar, belajar, belajar", jadi saya pun ingin belajar macam mana nak buat blog nie..

Yang pasti, blog nie memang saya nak share sket resepi dan gmbr2 masakan yang saya buat.. walaupun resepi bukan 100% dari olahan saya tp apa salahnyer kalau kita sama2 berkongsi.. Tak rugi..

Dapur kat rumah saya hanya sebesar 3.5m X 3.5m shj.. walaupun kecil tp mcm2 ada..hehehe..
Ada oven, mixer, food proceesor dan brg2 dapur yg ada di rumah lain jgk..
Di dapur ini lah semuanyer bermula.. Buat piza, sandwich, sardin roll, biskut raya, cupcake, karipap dan yang terbaru sekali ialah roti sosej.. Semuanyer untuk di jual di sekolah.. Alhamdulillah, sambutan guru2 SK Sg. Kapit amat lah saya hargai.. Thank you so much..

Saya berharap rakan2 sudi membaca blog sy nie.. Thanx a lot..

2 comments:

  1. wahhh~~~ dah ade blog! bagus!!!!
    heheh.
    kchik, lun mc sampai mnggu depan ni. sobile mak mertua p keje leh la lun menerai resepi2 kchik ni. heheh
    cepat update resipi pizza pulak ;p ;p ;p

    tq kchik. nnt update byk2 resipi tau =))

    ReplyDelete
  2. Yezza.. thanx to you.. ok.. nnt kakchik letak resepi piza pulak yek.. Get well soon yek.. Lun skrg suri rumah sepenuh masa yek? ok lah tue..

    ReplyDelete